لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
ساری و نکات مثبت این دیدار

ساری و نکات مثبت این دیدار

نخستین دیدار اروپایی بانوی پیر مائوریتزیو ساری با تساوی دو بر دو برابر اتلتیکو مادرید به پایان رسید. دیداری که مطمئنا می توانست با هوشیاری بیشتر بیانکونری ها با برتری آنان به اتمام برسد.

 

ساری در کنفرانس خبری بعد از تاکید کرد که با وجود نتیجه تساویی نکات مثبتی را ازاین بازی برداشت کرده.

 

مثبت می بینم، بازی را در کنترل و اختیار خود داشتیم. یک بازی واقعی و خوبی را شاهد بودیم ولی در پایان خوب پیش نرفت و باعث شد خوشحالی در حالی که در نزدیکی مان بود را از دست بدهیم و تلخی را به ما داد، در شرایطی می توانستیم حتی سه بر یک پیش بیافتیم و موقعیت های قابل توجهی که داشتیم و از دست دادیم تا در اخر هزینه این اشتباهات را بدهیم. باید در بازی بدون توپ بیشتر کار کنیم.

 

کوادرادو

 

بازی بازی را از او خواسته بودم و او بسیار مفید بود و حتی می توانست از این نیز نمایش بهتری ارائه دهد.

 

دفاع یووه

 

به بازی مان در فلورانس فکر می کنم، جو و شرایط واقعا منفی بود و ما تحت تاثیر قرار گرفتیم و از دست دادن تمرکز باعث ان نتیجه شد، اونجا واقعا با مشکل روبرو شدیم و شکاف قابل توجهی در دفاع ما حس شد اما امروز ما مصم بودیم و هر انچه در تمرین انجام داده بودیم را ارائه کردیم بر روی مشکلات و اشتباهات کار کردیم و در این بازی حل کرده بودیم، اما باید گفت که در فلورانس تاوان اشتباهات را دادیم.

 

نوشتن نکات بازی

 

خب ما روی نیمکت نشسته ایم و یاد داشت می کنیم تا صبح سریعتر به کارمان برسیم و ایده هایی که در ذهن داریم را به کار بگیریم. در این بازی توپ را به مدت طولانی در اختیار نداشتیم ما بچه ها خوب بازی کردند. تقصیر من است که در یک منطقه اززمین تمرین کنیم اما بعد در منطقه دیگری بازی کنیم این می تواند تیم را به سختی بیاندازد.

 

ذهنیت

 

ذهنیت ما درست است و در شرایط درستی قرار گرفته ایم. گل نخست را نباید دریافت می کردیم، باید بهتر شویم و بیشتر تمرکز داشته باشیم. باید مردانه تر و جنگنده تر بازی کنیم و باید خطرناک و زهرداتر ظاهر شویم ما در حال تمرین و تلاش هستیم و بیشتر کار می کنیم، یک روش خاص در حال خلق شدن است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: